Vijesti iz automoto svijeta – epizoda 22.10.2016.

UN-ova svjetska kampanja „Make Roads Safe“ jedan je od načina osvješćivanja vozača, ali i ostalih sudionika o svim opasnostima koje vrebaju u prometu. Ova akcija provodi se i u Hrvatskoj.

Pogledajte:

  • UN-ova svjetska kampanja „Make Roads Safe“ samo je jedan od načina osvješćivanja vozača, ali i ostalih sudionika o svim opasnostima koje vrebaju u prometu. Ova akcija provodi se i u Hrvatskoj, a dio ove akcije je i Biznis VIP Kup, natjecanje u kojem sudjeluju domaći oktanski veterani, ali i poznati gospodarstvenici koji su na taj način odlučili podržati UN-ovu kampanju. Svi oni okupili su se prošle nedjelje ispred zgrade zagrebačkog poglavarstva, gdje je održana utrka autoslaloma u povodu 65. obljetnice osnutka auto i karting kluba Zanatlija.
  • BMW je predstavio sedmu generaciju popularne “petice”, koja će, kako smo i naviknuti, postaviti nove standarde među automobilima više srednje klase.

 

Komentari

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0